If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Това изобщо не е нужно, защото човекът може сам да си прецени какво му трябва. Ако иска да натиска педала, му трябва 6-так. Ако нема пари за 6-так - взима ЖТД. Ако не вдига скорости и обича да си глези колата може да си вземе 2.0ТС.
Демек с 2.0ТС на 166, ще си бавен и ще ти харчи много Тоя двигател е добър за по-малките модели. 145 примерно със 2.0 ТС е нещо страшно. Върви на едно със БМВ 200 коня. Но с килограмите на една 166-а направо зор му е според мен...
...Тогава беше по-трагично, цяло ново окачване, задни ел. стъкла, изпъване на джанти, смяна на гуми и поправка централното заключване...
Колега, извинявай, но тук не виждам абсолютно нищо трагично. Няма тампон по окачването, който да издържи 200 хил.км (не знам на колко е твоята). Нормално е като купуваме коли на по над 100 хил.км да е дошло време за смяна на елементи по окачването. Нали точно затова струват 10-15% от цената на нова кола Може ли да вземеш 7-8-10 годишна кола на 100-200-300 хил.км и да е като нова? Гумите пък за какво въобще ги споменаваш? Това си е консуматив - само новите коли ги продават с нови гуми. Същото важи и за акумулаторите. А проблемите с ел.нещата пък са бял кахър - случват се при всички марки, във всички държави и дори и при нови автомобили.
Да де, но цената на всичко това излезе много солена и затова си е трагично, говорим си в рамките на почти 2 хилки.( КАЗВАМ ПОЧТИ). А предната 156-а гумите и бяха идеални, имах зимни и летни в перфектно състояние.
Демек с 2.0ТС на 166, ще си бавен и ще ти харчи много
Абе няма да си чак бавен, ама няма да си толкова динамичен - за ускорение ти трябва повече въртящ момент. По-скоро не трябва да си много бърз, защото рискуваш да скапеш мотора.
Тоя двигател е добър за по-малките модели. 145 примерно със 2.0 ТС е нещо страшно. Върви на едно със БМВ 200 коня....
Това е вярно само отчасти. Гиги е успял да скапе тоя мотор точно на 145. Колегата от Бургас, дето му е изтропал мотора на път за Италфеста също е със 145. Има нещо с тоя мотор, което го прави не много надежден и затова или го караш спокойно и го поддържаш добре, или рискуваш да отвориш поредната тема за изпушил мотор.
Но с килограмите на една 166-а направо зор му е според мен...
Не му е толкова зор - има хора, които карат спокойно, не вдигат повече от 130-140, не се чувстват длъжни да изпреварят всичко, което е пред тях и ако полагат нормалната грижа този мотор ще е добър за тях. Но за тези, които обичат да натискат педала, да вдигат скорости и да изпреварват, този мотор не е подходящ.
Затова като тръгне някой да купува 166, следва да прецени от кой тип шофьори е, какво иска от колата и това е. Ей затова се дразня от такива спорове - защото ако имаше само 1 идеално нещо, което да е най-най- за всичко, хората щяха да произвеждат само него и нямаше да има смисъл всеки модел да се предлага с цяла гама от двигатели.
Да де, но цената на всичко това излезе много солена и затова си е трагично, говорим си в рамките на почти 2 хилки.( КАЗВАМ ПОЧТИ). А предната 156-а гумите и бяха идеални, имах зимни и летни в перфектно състояние.
Човек трябва да е реалист и да иска възможни неща. 2 хилки са нищо за кола от високия клас, чието каско само струва 1000 лв.
Хахх коравите JTD-та ,няма кола която да не се троши ,освен новата ,гаранционна !!! как беше до 3 години или 100 хиляди километра
П.П. гледания мотор никога няма да изпуши. Като видиш ,че ти хапва масълце сменяш там сегменти ,семерини и проверяваш здарвината на всичко което може да се строши и караш вече като луд
Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
Fiat Bravo II 1.4 90hp
sigpic
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!
Е колко кила е 166 мойто GTV е 1450 кила и пак си съдира гумите ?
Абе към 1500 кг и нещо трябва да е... Лично моята е по тежка, защото имам много глупости по нея. Но ГТВ-то ти определено според мен е по-леко. Виж си в документите какво пише.
Абе към 1500 кг и нещо трябва да е... Лично моята е по тежка, защото имам много глупости по нея. Но ГТВ-то ти определено според мен е по-леко. Виж си в документите какво пише.
Нямам време да ти ги сканирам колата си е доста тежка и доста стабилна !!
по документ я водят 1440 килца
Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
Fiat Bravo II 1.4 90hp
sigpic
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!
Ми ако искаш ела в Русе да гледаш. Ако стане така, че аз да те гледам ще пиеш на моя сметка вечерта и ще има къде да спиш. И не разбрах какво беше смешното за 1500-е кг?
Незнам...Момчетата от въпрос за туин спарка го обърнаха във спор бензин-дизел.Обърках се още повече! ... Ами това не е бегачка за светофарни гонки все пак а лимузина според мен с достатъчно мощност. За спортистите има 3.0 ,3.2 ! ..
Точно това обяснявам и аз, ама някои четат само себе си Ти си преценяваш какъв тип си и какво очакваш от колата. Ако караш спокойно и не я държиш постоянно в обороти, 2.0ТС няма да изтропа. Но не се лъжи, че поддръжката му е нещо по-евтина от на ЖТДто - не е вярно. Разходът също е по-голям, а ако ще слагаш газ, пак ще се изръсиш с 4-цифрена сума, ще си затулиш багажника, а и още едно гайле ще береш. Така че сравни цени, едно, друго и прецени.
Ти си преценяваш какъв тип си и какво очакваш от колата.
Ами и аз да се включа по темата ... Подчертавам че карам ЖТДто.... ама го карам спокойно и равномерно... и точно това ми харесва в колата.... не ме разбирайте погрешно примерно на където и да тръгна извънградско много рядко ме изпреварва някоя кола. харесва ми че не трябва да и изкараш душата на колата за да тръгне като на бензиновата. ( бензин сум карал фиеста 1.8 131коня... тойота 1.6 115 коня и С40 2.4 2006 140 коня). Примерно с на баща ми колата (волвото) за да карам по същия начин просто му разказвам играта (с условието че то е автоматик). За мен ако искаш звук тръпка обороти зимай си бензина... ако искаш спокойно каране но въпреки това да знаеш че разполагаш с мощноста на колата си по всяко време вземи си дизела. аз лично просто го обичам тоя дизел може на моменти да трака ... да е тромав при тръгване и да харчи повечко градско ама не го сменям.
П.П. За градска кола изобщо не мога да ти препоръчам 166цата въпреки че аз друга не бих си взел Истинския кеф е на дълъг път....
Alfa Romeo 166 2.4jtd 136hp 2000г. - ex
Opel Signum 1.9 CDTI 150hp 2006г.
Comment